Ruilen & retour zenden
Heb je de verkeerde maat besteld of ben je niet tevreden met de pasvorm?
Geen probleem je kan altijd, mits binnen 14 dagen nadat je je bestelling hebt ontvangen, ons via de mail op de hoogte stellen dat je het pakket of een deel daarvan wilt retourneren of ruilen. De enige voorwaarden die wij hieraan verbinden is dat het wel ongedragen is en met de kaartjes vast aan het artikel wordt terug gestuurd. Je mag het product wel passen, maar niet dragen. En vanuit hygiëne oogpunt vragen wij je dan ook om een broekje over je broek heen te passen. Voordat we het artikel naar je opsturen controleren wij deze uitvoerig op kwaliteit en afwijkingen. Maar blijkt dat je toch een beschadigd product hebt ontvangen neem dan direct contact met ons op. Indien je niets laat weten maar wel het product retour stuurt dan ligt de verantwoordelijkheid bij jou en vergoeden wij de leveringskosten niet, ook als het artikel vies is of onverkoopbaar blijkt geven wij geen restitutie. Wij kunnen het artikel wel naar je terugsturen nadat je de verzendkosten naar ons hebt overgemaakt.
Recht op herroeping
Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen, na ontvangst van je bestelling, zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen (annuleren). Herroepen gebeurt door middel van een ondubbelzinnige verklaring. Je mag zowel schriftelijk als mondeling herroepen. Schriftelijk herroepen (zoals per e-mail) verdient de voorkeur, omdat het aan jou is om te bewijzen dat je op een juiste wijze en tijdig je herroepingsrecht hebt uitgeoefend. Je kan hiervoor gebruikmaken van het
modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht. Als je de gehele (dus niet een deel) van de overeenkomst herroept ontvang je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan inclusief leveringskosten, binnen 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van je beslissing de overeenkomst te herroepen en ontvangst van je retourpakket, van ons terug. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor jouw rekening. Wij vergoeden alleen alle leveringskosten (aankoopbedrag + verzendkosten) indien je je gehele bestelling terug stuurt. Wil je een deel van je bestelling terug sturen dan is dit natuurlijk geen probleem alleen worden dan de verzendkosten niet vergoed, je krijgt natuurlijk wel het aankoopbedrag van het artikel terug.
Retour zenden:
Stap 1: Stuur binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling een mailtje naar
klantenservice@cupoftwo.nl, vergeet niet je naam en factuurnummer te melden, dat je je ontvangen bestelling (of een deel daarvan) wilt retourneren
Stap 2: Nadat je van ons een bevestiging, via de mail, hebt ontvangen dat je de artikelen retour kan sturen heb je 14 dagen de tijd om je pakket aan te leveren op het door ons aangegeven adres
Stap 3: Binnen 14 dagen, nadat wij je artikelen retour hebben ontvangen, zullen wij het bedrag aan je terugstorten op het door jou aangegeven rekeningnummer.
Ruilen
Artikelen kunnen in overleg worden geruild, mits wij een alternatieve maat of vergelijkbaar artikel op voorraad hebben. De kosten voor het opnieuw verzenden worden door Cup of Two betaald. Wil je de artikelen retourneren (voor de tweede keer) dan is dit mogelijk. Ook artikelen uit de Sale kunnen geruild worden. Wij ruilen geen artikelen die op speciaal verzoek worden ingekocht.
Retour verzendkosten
De kosten voor het retour zenden van een bestelling of een gedeelte daarvan komen voor jouw rekening en worden niet door
Cup of Two vergoed. Artikelen die onder rembours worden teruggezonden, worden niet geaccepteerd. Ongefrankeerde zendingen worden wel geaccepteerd, maar de verzend- en administratiekosten bedragen dan €14,- en komen geheel voor jouw rekening en wij zullen dit aftrekken van het te betalen bedrag.